19 April 2010

a walk to remember

Terima kasih kepada mereka-mereka yang selalu belanja saya. Semoga Tuhan belanja anda lebih daripada apa yang anda belanjakan untuk saya.




Hari ni date dengan encik Twelve. Saya rasa nama Twelve ni tak sedap tapi saya tak tahu nak panggil dia apa. Maka buat sementara waktu, Twelve ialah nama yang sesuai sepadan (walaupun tak sedap digunakan) sebab dia lahir bulan Disember, 9 hari sebelum saya. Jadi, Twelve je la dulu.

Kami makan breakfast + lunch = brunch (seriously, I only knew this word exists formally around early this year) di sebuah restoran biasa di tempat saya tinggal.

Sangat gembira dan banyak perkara yang dibualkan dan diketawakan.



Straight to the point:

If I could turn back the time, this sentence will end with tears of joy.
Sometimes you will regret about the past you had even you did not choose that.

Pfft. Thank you.





Toodles.
footnote: I am slowly leaving Facebook and will soon delete MySpace because I cannot take it any longer.


No comments:

Post a Comment