28 May 2010

pointless pen

Threatened to be murdered if I don't update. Haiya.



I have been working for almost a month. Ahad ni gaji, woot woot ! Gembira. Nak jumpa Encik Muli ambil cerita Glee. Nak mintak cuti sehari tengok Glee sepanjang masa sampai bengkak mata. Nak nyanyi lagu Midnight Train sepanjang hari.

Laptop gila. Taknak connect to internet rumah. Terpaksa la duduk guna PC kat ruang tamu nak online tengok gambar barbecue. Oh my, sebenarnya dah tulis post pasal barbecue tapi malas nak upload gambar lagi.

Tadi kat perenggan pertama tu aku nak tulis Glee, tapi aku tertulis gila. Ha ha. Tapi dah delete le. Kenapa aku nak tulis aku nak tengok cerita gila?

Adik baru beli marker (baru tahu dua minit yang lalu). Kakak dia akan exploit habis-habisan.
Dan aku baru belajar nak scan guna scanner baru ni. Hoorah !

Nanti sambung pasal barbecue. Dah update ni so don't threaten to kill me. I can call Horatio you know ! HAHA.





Toodles.
footnote: The Necklace !

No comments:

Post a Comment